Veelgestelde Vragen

Waar blijft mijn pakketje?

Als uw order verzonden is, vindt u in de bevestigingsmail ook uw track & trace informatie. In de orderbevestiging die u via de mail heeft ontvangen kunt u terug 
vinden of de bestelde artikelen voorradig zijn of dat er een langere levertijd is. Indien een deel van uw order niet op voorraad is zullen wij maximaal 5 werkdagen
wachten met het verzenden van de order tot deze compleet is. Mocht dit langer duren dan 5 werkdagen dan nemen wij contact met u op over een mogelijke
deellevering.

Waar kan ik mijn trainingscertificaten downloaden?

Uw trainingscertificaat ontvangt u na afloop van de training op papier. Vervolgens krijgt u of de contactpersoon van uw bedrijf een mail met het digitale certificaat. 


Waar kan ik mijn keuringscertificaten downloaden?

Voor het beheer van uw PBM's maken wij gebruik van het online keuringssysteem Syndustry. Wanneer u materialen bij ons aanschaft ontvangt u automatisch een
account voor dit keuringssysteem. Met dit account kunt u onder andere uw keuringscrtificaten downloaden in PDF.
Klik hier om direct in te loggen.

 

Ik wil annuleren kan dat?

Ja, meestal kan dat. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken: info@industrieelklimmen.nl of 075 - 750 3600. Als er speciaal voor u iets besteld
is of
uw order reeds verzonden is, dan kan deze niet meer worden geannuleerd. U kunt uw bestelling in dat geval naar ons retourneren en in de meeste gevallen uw
geld terug ontvangen.

Wanneer kan ik tergboekingen verwachten?

Wij verwerken ontvangen retourartikelen binnen 2 werkdagen. Indien van toepassing ontvangt u binnen 10 werkdagen na verwerking het aankoopbedrag retour op
uw rekening.

 

Mijn vraag staat er niet bij.

U kunt altijd een mail sturen naar info@industrieelklimmen.nlDoorgaans behandelen wij deze dezelfde dag. Verder zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van
8:00 tot 1
7:00 op telefoonnummer 075 - 750 3600.